General Mobile Discovery ve Akıllı Telefonlara Dair İpuçları!

GMD'de en çok karşılaşılan üç artı bir problem var.

Birincisi ölü pixel sorunu. Bunun için telpa'ya geri göndermeniz gerekebilir. Ve sizden ücret istendiğinde, tüketici mahkemesine gitmeniz gerekebilir. O yüzden tanıdık, bildik birinden almakta fayda var.

İkincisi, usb soket girişi bozulması. Akıllı telefonlar hassastır. Bu GMD gibi henüz kalitesini ispatlayamamış markalar için çok daha fazladır. O yüzden usb (şarj artık ne derseniz) kablosunu takıp çıkarırken çok kibarca hafifçe oynatarak çekmelisiniz. Aksi takdirde dibindeki lehimler atar, garantiye göndermek zorunda kalırsınız.

Üçüncüsü, şarjın çabuk bitmesi, pilin ölmesi. Malum GMD'nin pili 1800 mah. Yani standartın altında sayılır. Bana kalırsa akıllı telefonlar için standart 2400'lerde olmalı. Bu bir problem ama asıl problem pilin ölü olması. Yani şarj tutmaması. Bu durumda da aldığınız yere götürmenizde fayda var. Normal bir durum değil, normal bir kullanımda 1,5 gün götürüyor.

Artı bir de müşteri hizmeti. Pahalı ve berbat bir müşteri hizmeti var. Bahaneler bulup para koparmanın derdine düşmüşler. En azından benim okuduklarım öyle. Malum Telpa'nın ünü pekte iyi değil zaten.

Aslında bunların hepsi şansınıza kalmış. Çünkü çok şükür ki şu ana kadar hiç biri başıma gelmedi. şikayetvar, donanımhaber, chip, gmd facebook sayfası gibi sayfalardan takip ettiğim kadarıyla bunlar problemlerin başını çekiyor.

Benim önerim, sadece GMD için değil, tüm akıllı cihazlar için, kesinlikle bir kap alın. FlipCover cinsi değil yalnız. Kasasıyla birlikte olan kaplardan. Herhangi bir darbede flipcover hiç bir işe yaramaz. Sadece ekranı korur ki zaten iyi bir ekran koruyucu bu işi görür.

Telefonda kullanmadığınız hiç bir programı barındırmayın.
Uygulama yöneticisinden başlangıçta açılan tüm programları açtırtmayın.
Şarjın iyi dayanması için, kullanmadığınız zamanlarda wifi, veri bağlantısı, bluetooth gibi özelliklerini kapayın.

http://www.sikayetvar.com/firma/detay/general-mobile

Yorumlar

Popüler Yayınlar